BAT4MAN – «Підвищення екологічної обізнаності місцевого населення шляхом спільного збереження кажанів в прикордонних районах Угорщини, Словаччини, Румунії та України»

0
361
Назва програми (донору) ЄІС ТКС «HU-SK-RO-UA 2014-2020»
Назва проекту українською «Підвищення екологічної обізнаності місцевого населення шляхом спільного збереження кажанів в прикордонних районах Угорщини, Словаччини, Румунії та України»
Назва проекту англійською «Raising environmental awareness in local communities by joint conservation of bats in cross border regions of Hungary, Slovakia, Romania and Ukraine»
Сектор Екологічна освіта
Територія проекту Україна, Словаччина, Угорщина, Румунія
Тривалість проекту 01.03.2020 – 28.02.2022
Короткий опис Загальною метою проекту є підтримка сталого використання навколишнього середовища в прикордонних регіонах Угорщини, Словаччини, Румунії та України шляхом спільного захисту кажанів в рамках активних природоохоронних заходів, кампаній з інформування громадськості та популяризації передового досвіду серед місцевого населення.

Офіційний сайт проекту:  https://bat4man.ecoedu.ro/

Сайт “Bat4Man” в Україні: https://www.bat4man.org.ua/

Сайти партнерів: 
https://bat4man.netopiere.sk/?fbclid=IwAR3z488qLsskDFtVZo1Mia5SdVtpYk3KxOIoDpjG_zR715RFVTIKxV8csg4

Передісторія проекту https://bat4man.ecoedu.ro/2020/04/28/how-all-it-started/

https://www.iers.org.ua/en/projekt-lebensraum-kirchturm-nabu/

Хід проекту

  1. Анонс https://www.iers.org.ua/анонс
  2. Мапа проекту https://www.google.com/maps/d/viewer?mid=1GNE8DarOh5NqQ24PNGuDx1ui0Kja6U8Z&ll=49.02241172349337%2C21.38049090000004&z=93.
  3. Кажани ― друзі виноробів https://www.iers.org.ua/3173-2/
  4. Відео “Відповідальне ставлення до кажанів як частини Божого створіння” – https://www.youtube.com/watch?v=yQEfKInv34s
  5. Відео “Відповідальне ставлення до кажанів як частини Божого створіння” на міжнародному сайті проекту https://bat4man.ecoedu.ro/galery/?fbclid=IwAR3k1LU2YD0JvkrcM7Fgy9npLTkaBm3LSLO0SAJVueFUFFeD0Du5sKm614o
  6. Під дахом храму: в гостях у несправедливо обвинувачуваних у посібництві COVID-19 – кажанів  https://www.iers.org.ua/%d0%bf%d1%96%d0%b4-%d0%b4%d0%b0%d1%85%d0%be%d0%bc-%d1%85%d1%80%d0%b0%d0%bc%d1%83-%d0%b2-%d0%b3%d0%be%d1%81%d1%82%d1%8f%d1%85-%d1%83-%d0%bd%d0%b5%d1%81%d0%bf%d1%80%d0%b0%d0%b2%d0%b5%d0%b4%d0%bb%d0%b8/ 
  7. Дослідження кажанів в греко-католицьких храмах Ужгородського району https://www.iers.org.ua/%d0%b4%d0%be%d1%81%d0%bb%d1%96%d0%b4%d0%b6%d0%b5%d0%bd%d0%bd%d1%8f-%d0%ba%d0%b0%d0%b6%d0%b0%d0%bd%d1%96%d0%b2-%d0%b2-%d0%b3%d1%80%d0%b5%d0%ba%d0%be-%d0%ba%d0%b0%d1%82%d0%be%d0%bb%d0%b8%d1%86%d1%8c/?fbclid=IwAR0xxDu2QqfEpJfDplQTzzQ25J1rLhWFtw6iJ1_lJYcdA_7q37YwNLDkrXo
  8. Краще не турбувати: Під дахом храму оселились страхітливі на вигляд тварини (ФОТО) https://www.bat4man.org.ua/?p=51
  9.  Дослідження біорізноманіття кажанів у храмах Виноградівщини https://www.iers.org.ua/%d0%b4%d0%be%d1%81%d0%bb%d1%96%d0%b4%d0%b6%d0%b5%d0%bd%d0%bd%d1%8f%d0%b1%d1%96%d0%be%d1%80%d1%96%d0%b7%d0%bd%d0%be%d0%bc%d0%b0%d0%bd%d1%96%d1%82%d1%82%d1%8f-%d0%ba%d0%b0%d0%b6%d0%b0%d0%bd%d1%96%d0%b2/
  10. Другий день третього етапу досліджень кажанів. Берегівський район, с. Оросієво https://www.iers.org.ua/%d0%b4%d1%80%d1%83%d0%b3%d0%b8%d0%b9-%d0%b4%d0%b5%d0%bd%d1%8c%d1%82%d1%80%d0%b5%d1%82%d1%8c%d0%be%d0%b3%d0%be-%d0%b5%d1%82%d0%b0%d0%bf%d1%83-%d0%b4%d0%be%d1%81%d0%bb%d1%96%d0%b4%d0%b6%d0%b5%d0%bd/
  11. Третій етап експедиції по дослідженню кажанів в с. Нове Село, Виноградівський районhttps://www.iers.org.ua/%d1%82%d1%80%d0%b5%d1%82%d1%96%d0%b9-%d0%b5%d1%82%d0%b0%d0%bf%d0%b5%d0%ba%d1%81%d0%bf%d0%b5%d0%b4%d0%b8%d1%86%d1%96%d1%97-%d0%bf%d0%be-%d0%b4%d0%be%d1%81%d0%bb%d1%96%d0%b4%d0%b6%d0%b5%d0%bd%d0%bd/

  12.  Продовження третього етапу досліджень кажанів. Другий день с. Шаланки, Виноградівського районуhttps://www.iers.org.ua/%d0%bf%d1%80%d0%be%d0%b4%d0%be%d0%b2%d0%b6%d0%b5%d0%bd%d0%bd%d1%8f%d1%82%d1%80%d0%b5%d1%82%d1%8c%d0%be%d0%b3%d0%be-%d0%b5%d1%82%d0%b0%d0%bf%d1%83-%d0%b4%d0%be%d1%81%d0%bb%d1%96%d0%b4%d0%b6%d0%b5/

  13.  Дослідження рукокрилих – кажанів в селі Кідьош, Берегівський район https://www.iers.org.ua/%d0%b4%d0%be%d1%81%d0%bb%d1%96%d0%b4%d0%b6%d0%b5%d0%bd%d0%bd%d1%8f%d1%80%d1%83%d0%ba%d0%be%d0%ba%d1%80%d0%b8%d0%bb%d0%b8%d1%85-%d0%ba%d0%b0%d0%b6%d0%b0%d0%bd%d1%96%d0%b2-%d0%b2-%d1%81%d0%b5/

  14.  Дослідження біорізноманіття кажанів у храмах с. Великі Береги, Берегівського району https://www.iers.org.ua/%d0%b4%d0%be%d1%81%d0%bb%d1%96%d0%b4%d0%b6%d0%b5%d0%bd%d0%bd%d1%8f%d0%b1%d1%96%d0%be%d1%80%d1%96%d0%b7%d0%bd%d0%be%d0%bc%d0%b0%d0%bd%d1%96%d1%82%d1%82%d1%8f-%d0%ba%d0%b0%d0%b6%d0%b0%d0%bd%d1%96-2/

  15.  Продовження третього етапу дослідження колоній кажанів в храмі с. Богаревиця, Іршавського районуhttps://www.iers.org.ua/%d0%bf%d1%80%d0%be%d0%b4%d0%be%d0%b2%d0%b6%d0%b5%d0%bd%d0%bd%d1%8f%d1%82%d1%80%d0%b5%d1%82%d1%8c%d0%be%d0%b3%d0%be%d0%b5%d1%82%d0%b0%d0%bf%d1%83%d0%b4%d0%be%d1%81%d0%bb%d1%96%d0%b4%d0%b6%d0%b5-3/

  16.  Дослідження храмів Виноградівщини https://www.iers.org.ua/%d0%b4%d0%be%d1%81%d0%bb%d1%96%d0%b4%d0%b6%d0%b5%d0%bd%d0%bd%d1%8f-%d1%85%d1%80%d0%b0%d0%bc%d1%96%d0%b2-%d0%b2%d0%b8%d0%bd%d0%be%d0%b3%d1%80%d0%b0%d0%b4%d1%96%d0%b2%d1%89%d0%b8%d0%bd%d0%b8/

  17. Четвертий етап експедиції по дослідженню біорізноманіття кажанів https://www.iers.org.ua/%d1%87%d0%b5%d1%82%d0%b2%d0%b5%d1%80%d1%82%d0%b8%d0%b9-%d0%b5%d1%82%d0%b0%d0%bf-%d0%b5%d0%ba%d1%81%d0%bf%d0%b5%d0%b4%d0%b8%d1%86%d1%96%d1%97-%d0%bf%d0%be-%d0%b4%d0%be%d1%81%d0%bb%d1%96%d0%b4%d0%b6/
  18. Обстеження храмів Мукачівського району на кількісний та видовий склад рукокрилих-кажанів
    https://www.iers.org.ua/%d0%bf%d1%80%d0%be%d0%b4%d0%be%d0%b2%d0%b6%d0%b5%d0%bd%d0%bd%d1%8f-%d1%87%d0%b5%d1%82%d0%b2%d0%b5%d1%80%d1%82%d0%be%d0%b3%d0%be-%d0%b5%d1%82%d0%b0%d0%bf%d1%83-%d0%b5%d0%ba%d1%81%d0%bf%d0%b5%d0%b4/
  19. 10-12 вересня. П’ятий етап експедиції по дослідженню біорізноманіття рукокрилих – кажанів в сакральних спорудах Закарпаття
    https://www.iers.org.ua/%d0%bf%d1%8f%d1%82%d0%b8%d0%b9-%d0%b5%d1%82%d0%b0%d0%bf-%d0%b5%d0%ba%d1%81%d0%bf%d0%b5%d0%b4%d0%b8%d1%86%d1%96%d1%97-%d0%bf%d0%be-%d0%b4%d0%be%d1%81%d0%bb%d1%96%d0%b4%d0%b6%d0%b5%d0%bd%d0%bd%d1%8e/

Leave a reply