Інформаційний день по відповідальному ставленню до кажанів для студентів ліцею імені героїв Красного поля, м. Мукачево

0
77

3 лютого в обласному ліцеї-інтернаті імені героїв Красного поля проведений інформаційний день з  майстер-класом за участі представників українських НУО, екоактивістів, представників релігійних спільнот. 
Захід відбувся за участі представників українських НУО, екоактивістів, представників релігійних спільнот та організований у рамках проєкту «Молодіжна школа сталого розвитку Карпат», який реалізується Інститутом еколого-релігійних студій у партнерстві зі Союзом охорони природи Німеччини (NABU) за фінансової підтримки VGP Foundation (Бельгія, менеджер Іван Тимофеєв).   Проводили його: керівник ІЕРС – Олександр Бокотей;координатор напрямків ІЕРС- Михайло Біланич – офіс менеджер – Антоніна Зейкан.

Дбайливе ставлення людини до природи складається не тільки з уміння використовувати її плоди. Дуже важливим є те, щоб усвідомлення значимості природи стало внутрішнім надбанням особистості. Тому потрібно формувати екологічну свідомість молоді, що проходить найбільш ефективно, якщо педагогічний процес екологічного виховання враховує психологічні особливості учнів та процеси формування екологічної свідомості.

Екологічне виховання – це неперервний процес навчання, виховання, самоосвіти, накопичення досвіду і розвитку особистості, спрямований на формування ціннісних орієнтацій, норм поведінки і спеціальних знань щодо збереження навколишнього середовища і природокористування, реалізованих в екологічно грамотній діяльності.

Людська діяльність сильно відображається на навколишнє середовище. Ми часто спостерігаємо стихійні явища, яка виникають через забруднення атмосферного повітря, річок, грунтів і т.д. Через масові вирубки лісів, ми часто потерпаємо від повеней, а найбільше від цього потерпають тварин. Тварини нажаль часто потерпають через людську необізнаність. Бувають випадки, коли люди своєю діяльністю та незнанням того, як саме потрібно поводитись з представниками тваринного світу, знищують велику кількість беззахисних тварин.

До прикладу – кажани. Це досить вразливі тварини до людської діяльності. Вони часто залітають через невеликі отвори у домівки людей, і багато хто не знає, як саме поводитись з кажанами, через що бувають летальні випадки для цих створінь. А ще такою проблемою є міфи про кажанів, які підсилюють страх людей.

Окрім негативних міфів, останнім часом, не з найкращого боку кажанів, які живуть в нашихи краях, виставляє інформація про те, що їх далекі тропічні родичі є носіями коронавірусів (кажани наших країв не переносять віруси цієї групи).

Щоб розвінчати ці міфи і донести всім про користь кажанів для людини і важливу роль в природі, команда ІЕРС детально проінформувала молодь про цих створінь.

Для закріплення сказаної інформації, за допомогою інфографіки та відеоматеріалів спеціалісти висвітлили заходи, які можна використовувати з метою захисту колоній кажанів та акцентували увагу на ролі цих тварин в екосистемі краю.

Після теоретичної частити для молоді також був продемонстрований майстер-клас з виготовлення ящиків для кажанів, який залюбки продемонстрував Біланич Михайло.

На згадку про тематичну зістріч ліцеїсти отримали значки із символікою кажанів.

 

Команда ІЕРС щиро вдячна всім працівникам даного ліцею, а особливо Тетяні Кіш та їхній молоді за теплий прийом!

 

 

Інформаційна служба ІЕРС

Leave a reply